زمان مطالعه تقریبی: 7 دقیقه

با رشد کسب و کارهای آنلاین در شهر مشهد نیاز به تولید محتوای حرفه‌ای به شدت احساس می‌شود. به همین دلیل شرکت‌های بسیاری تولید محتوا را به عنوان یک استراتژی مهم برای خود در نظر گرفته‌اند. برای اینکه بتوانیم محتواهای با کیفیتی را در اختیار داشته باشیم نیاز به یک کارخانه محتواسازی داریم.

تولید محتوا در مشهد

در یک کارخانه محتواسازی عوامل مختلفی تاثیرگذار هستند. مهمترین عامل در چنین کارخانه‌ای نیروی انسانی و تیم تولید محتوا می‌باشد. شهر مشهد توانسته در حوزه تولید محتوا، نیروی انسانی زبده و ماهری را پرورش دهد. افراد توانمند در مشهد توانسته‌اند به کمک کسب و کارها بیایند و مانند یک هکر رشد، موفقیت کسب و کارها را تسریع کنند.

برون سپاری تولید محتوا در مشهد

کسب و کارهای مشهدی به فراست دریافته‌اند که برای رشد حداکثری باید بتوانند بخشی از فرآیندهای کاری خود را برون‌سپاری کنند. بازاریابی و تولید محتوا از موضوعاتی هستند که اگر قرار باشد در درون سازمان مدیریت شوند هزینه‌های بسیاری را برای سازمان بوجود می‌آورند.

به همین دلیل اگر صاحب یک کسب و کار نوپا هستیم، بهتر است به سراغ واگذاری کار به تیم‌های حرفه‌ای در بیرون سازمان باشیم. تیم‌های تولید محتوایی که با جذب نیروهای زبده و توانمند خدمات مطلوبی را به سایر کسب و کارها ارائه می‌کنند.

 یک محتوا کاربردی دیگه برای شما: نقش تبلیغات در کسب و کارهای نوپا

جایگاه آژانس‌های تولید محتوای مشهدی

اگر شما قصد راه‌اندازی یک کسب و کار جدید را دارید یا به تازگی شرکت نوپای خود را بوجود آورده‌اید می‌توانید با اعتماد به آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ معتبر مشهدی هر چه سریعتر در موتورهای جستجو پربازدید مثل گوگل دیده شوید و با دریافت ترافیک ارگانیک به رونق کسب و کار خود فکر کنید.

تولیدکنندگان محتوا مشهد

۱- آژانس دیجیتال مارکتینگ یارا پلاس

این آژانس توانمند در سالیان اخیر با تولید انواع فرمت‌های محتوایی توانسته خود را در سطح شهر مشهد مطرح کند.

۲- مبنا محتوا

این مجموعه نیز توانسته با تمرکز بر بازاریابی محتوایی توانسته به کسب و کارهای بسیاری کمک نماید.

۳- رایامارکتینگ

این آژانس در شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد، آمل و اصفهان فعالیت می‌کند. تیم رایامارکتینگ تلاش خود را بر روی تولید محتوای با کیفیت گذاشته و همزمان تلاش دارد پروژه‌ها را هر چه سریعتر به مشتریان ارائه دهد.

۴- استودیو دیجیتال مارکتینگ چکاد

این آژانس دیجیتال مارکتینگ مشهد با تکیه بر نیروهای جوان و متخصص خود توانسته است، ظرفیت مناسبی را برای تولید انواع محتوای متنی، ویدئویی، تصویری و صوتی ایجاد کند.

با عقد قرارداد با استودیو چکاد نیازی نیست که دغدغه خاصی داشته باشید زیرا مشاورین امین این آژانس در زمینه‌های کسب و کاری دارای تجربه و تخصص هستند و با رویکرد توسعه بازار به دنبال تولید انواع محتوا برای مشتریان خود می‌باشند.

تولید محتوا و فریلنسرهای مشهدی

در مشهد افراد زیادی به عنوان فریلنسر به کار تولید محتوا اشتغال دارند. متاسفانه بسیاری از این افراد به صورت گمنام هستند و هنوز انجمنی برای حمایت و دورهم جمع شدن آن‌ها بوجود نیامده است.

هزینه‌های تولید محتوا در مشهد

برای تولید یک محتوای حرفه‌ای باید به عوامل مختلفی توجه کرد هم‌اکنون برای محتوای متنی در مشهد به ازای هر کلمه‌ای می‌توان هزینه‌ای مابین ۳۰ تومان تا ۱۰۰ تومان را در نظر گرفت. هر چه برای تولید محتوایی تحقیق بیشتری صورت پذیرد و محتوا منحصربفردتری تولید شود، هزینه افزایش پیدا خواهد کرد.

سفارش تولید محتوا

شما می‌توانید با تولیدکنندگان محتوا به طرق مختلفی ارتباط برقرار کنید و پروژه‌های خود را به آنها سفارش بدهید. البتّه باید توجه داشته باشید که باید به شرکت‌ها یا افرادی پروژه سفارش دهید که دارای اعتبار هستند و از رزومه مناسبی در زمینه تولید محتوا برخوردارند.

توصیه می‌شود که قبل از عقد قرارداد رسمی و واگذاری پروژه خود به محتواسازان، حتما یک یا دو نمونه کار از آنها بخواهید و در صورتی که از کفیت کار آنها رضایت داشتید نسبت به عقد قرارداد با آنها اقدام کنید.

سفارش انواع محتوا

برای سفارش انواع محتوا با ما تماس بگیرید:
۰۹۳۳۸۲۹۳۸۹۵

فرم سفارش محتوای آنلاین

محتوا+سئو+طراحی سایت وردپرسی ۳ ضلع کسب و کار آنلاین

هر وقت صحبت از تولید محتوا می‌شود نمی‌توان به سئو و طراحی سایت فکر نکرد. آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در مشهد به خوبی توانسته‌اند این سه خدمت را به مشتریان خود ارائه دهند. محتوای سئوشده و با کیفیت وقتی در یک سایتی که حرفه‌ای طراحی شده است قرار بگیرد خیلی زود می‌تواند صدر گوگل را به تصرف خود درآورد.

نکات مهم در سفارش تولید محتوا در مشهد

برای سفارش یک محتوای متنی به نکات کلیدی زیر توجه داشته باشید:

۱- شناخت پرسونا

قبل از اینکه وارد بحث محتواسازی شوید باید حتما پرسونای مخاطبان کسب و کارتات را به خوبی بشناسید.

۲- تدوین استراتژی تولید محتوا

برای اینکه محتوای شما اثربخش باشد و بتواند بر روی مخاطب تاثیر لازم را بگذارد شما باید دارای یک استراتژی مدون و قوی برای کسب و کار خود باشید.

برای تدوین یک استراتژی محتوایی حتما به سراغ مشاوران حرفه‌ای در زمینه سئو و تولید محتوا بروید.

۳- تحقیق کلمه کلیدی

یک تحقیق کلمه کلیدی مناسب می‌تواند فرآیند بازاریابی محتوایی وسئو شما را تسریع کند. برای تولید محتوا توجه ویژه‌ای به کلمات کلیدی خود داشته باشید.

۴- نوشتن حرفه‌ای محتوا

برای اینکه محتوای مناسبی در سایت خود داشته باشید به سراغ نویسندگانی بروید که هم با اصول نگارش به خوبی آشنا باشند و هم به آخرین تغییرات الگوریتم‌های گوگل آگاهی داشته باشند.

۵- انتشار محتوا

تولید محتوا تنها یک بخش از فرآیند بازاریابی محتوایی است. انتشار درست یک محتوا و توجه به اصول لینک‌سازی داخلی و خارجی، می‌تواند سرعت رشد هر کسب و کاری را افزایش دهد.

۶- ترویج محتوا

محتوایی که انتشار پیدا کرد را نباید رها کرد، بلکه باید با کمک بازنشر محتوا زمینه دیده‌شدن و وایرال سازی محتوا را فراهم آورد. بهترین ابزار برای ترویج یک محتوا، شبکه‌های اجتماعی می‌باشند.

بهتر است همزمان با سفارش یک محتوای متنی به فکر تولید محتواهای متناسب با آن برای شبکه‌های اجتماعی خود نیز باشید.

۷- توجه به کیفیت در کنار قیمت در سفارش تولید محتوا

متاسفانه بسیاری از کارفرمایان در سفارشات محتوایی خود تنها به قیمت توجه دارند. امّا واقعیت این است که محتوای با کیفیت همیشه قیمت بالاتری را خواهد داشت. پس سعی کنید در سفارش محتوا به یک موازنه درست بین کیفیت و قیمت دست پیدا کنید.

نکته مهم : هیچ زمانی کیفیت را فدای قیمت ارزان‌تر در سفارش تولید محتوا نکنید.

و در پایان…

توجه به این نکته ضروری است که تولید محتوا یک فرآیند حرفه‌ای است که برای آن باید وقت و هزینه زیادی را صرف کرد. بنابراین باید سعی کرد، کار را به افراد حرفه‌ای و کاردان سپرد و قبل از شروع هر کاری به مشاوره با متخصصین این حوزه پرداخت تا با اتخاذ استراتژی درست احتمال موفقیت را افزایش داد.