مسعود معاونی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

طراحی انواع وب‌سایت‌های وردپرسی

سئو وب‌سایت و طراحی استراتژی بازاریابی

تولید محتوا و اجرای پلن‌های بازاریابی محتوایی

وبلاگنویسی حرفه‌ای

آموزش مهارت‌های کاربردی

مسعود معاونی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

طراحی انواع وب‌سایت‌های وردپرسی

سئو وب‌سایت و طراحی استراتژی بازاریابی

تولید محتوا و اجرای پلن‌های بازاریابی محتوایی

وبلاگنویسی حرفه‌ای

آموزش مهارت‌های کاربردی

باز کردن منو
نوشته بلاگ

۱۲ نوع تیتر که باعث افزایش ترافیک یک وب سایت می شوند

تیتر های بازدیدساز

وقتی که شما شروع به خواندن یک مقاله ، یک صفحه روزنامه و یا پستی در وبلاگی می نمایید ، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند تیتر می باشد . تیتر نمای یک محتوا می باشد که می تواند باعث ایجاد کشش در شما برای خواندن آن متن شود .

اکثر متخصصان معتقدند تیتر می تواند بیشترین تاثیر را برای جذب مخاطبان برعهده گیرد . در ادامه این پست به بررسی ۱۲ نوع تیتری می پردازیم که می تواند برای وب سایت شما ترافیک قابل توجهی را ایجاد کند .

لیستی از تیتر های پربازدید

  • بهترین راه : عبارت ” بهترین راه ” در بسیاری از جستجوها استفاده می شود . بنابراین داشتن این عبارت در عنوان می تواند شانس شما را در بیشتر دیده شدن در جستجوگرها افزایش دهد .
  • ساده ترین راه : عبارت ” ساده ترین راه ” هم جزء مهم ترین گزینه های مورد استفاده در جستجوگرها می باشد . معمولا افرادی که دچار مشکلی شده اند و سعی دارند به آسان ترین شکل ممکن از آن مشکل رهایی یابند از این کلمه استفاده می کنند .
  • سریع ترین راه : معمولا افراد دوست دارند کارها را با بیشترین سرعت به پیش ببرند ، بنابراین عبارت ” سریعترین راه ” می تواند ترافیک قابل توجهی را برای شما فراهم آورد .
  • کاری که ما انجام می دهیم : امروزه افراد و شرکت ها به دنبال شفافیت هستند و سعی می کنند اطلاعات و راهکارهای مختلفی را که در موضوعات مختلف و حوزه های کاری گوناگون بدست می آورند را با دیگران به اشتراک بگذارند . مدیران شرکت ها به درستی دریافته اند که صداقت می تواند به عنوان پلی برای حرکت به سوی موفقیت بیشتر باشد .
  • منبع علمی : وقتی که در مورد یک موضوع مطالعاتی انجام می دهیم برای ما یافتن منابع علمی درباره آن موضوع اهمیت دارد ، بنابراین استفاده از این کلمه در تیتر می تواند در جذب مخاطب تاثیر داشته باشد .
  • نکات مهم : معمولا مطالبی ه به صورت فهرست وار به نکات مهمی در موضوعات مختلف می پردازند از بازدید بالایی برخوردار هستند . البته سعی کنید در چنین پست هایی هر نکته را به صورت کوتاه و خلاصه بنویسید .
  • علت انجام برخی از کارها : معمولا مردم جستجوگر و به نوعی “کنجکاو” هستند . آن ها می خواهند بدانند که دیگران چه کارهایی را و به چه شکلی انجام می دهند و علّت انجام آن چیست ؟ بنابراین تیترهایی که با عناوینی نظیر چرا و چگونه شروع می شوند می توانند برای جذب مخاطب موثر باشند .
  • بیان تجربیات : مردم همواره به دنبال تجربه کردن می باشند و با توجه به اینکه تجربه همه مسائل برای آن ها هزینه بر است ، تمایل دارند تا از تجربیات دیگران بهره ببرند . شنیدن تجربیات موفق و ناموفق اشخاص مطرح و یا شرکت های بزرگ نیز معمولا برای مردم جذاب می باشد . بنابراین پست هایی که در آن ها به انتشار تجربیات واقعی پرداخته می شود معملا بازدیدخور مناسبی دارند .
  • اشتباه نکنید : همه از اشتباه و شکست به شدت بیمناک هستند . متونی که با عناوینی نظیر ” اششتباه نکنید ” ارائه می شوند معمولا بسیار مورد خوانش و توجه قرار می گیرند .
  • بی خبر نمانید : معمولا همه دوست دارند از آخرین اخبار و رویدادهای مختلف آگاه شوند . بنابراین تیترهایی که حاوی اخبار می باشند و یا به یافته های جدیدی اشاره می کنند معمولا بسیار مورد توجه قرار می گیرند .
  • حس رقابت : همه افراد عاشق رقابت اند . سعی کنید در عناوین خود حس رقابت را در مخاطب خود برانگیزید . این کار در محتواهای ورزشی می تواند بسیار مفید واقع شود .
  • طعمه گذاری : حس کنجکاوی افراد را تحریک کنید . افراد را با کمک عناوین تحریک کنید تا آن ها وارد متن شما شوند و بدین شکل پیام مدنظر خود را به آن ها القاء کنید . البته باید توجه داشته باشید که هرگز سعی نکنید مخاطب خود را فریب دهید ، چرا که در دراز مدّت مخاطب اعتمادش را به شما از دست خواهد داد و نتیجه معکوس خواهید گرفت .

 تیترهای عالی

توجه داشته باشید که شما می توانید در طراحی یک عنوان از ۱۲ راه حل فوق به فراخور نیاز و ساختار محتواهایتان استفاده کنید . هم چنین با گذشت زمان و با توجه به روحیات مخاطبانتان به کلیدواژه های حیاتی دیگری نیز دست خواهید یافت .

محتوای مرتبط:


گردآوری : مسعود معاونی


Tags:
Write a comment