چشم انداز آینده رسانه ها
اکتبر 21, 2016
بازاریابی محتوایی
در هفته های اخیر Paul Lee تحلیل گر ارشد شرکت Debitte پیش بینی خوش بینانه ای برای اینده رسانه ها مطرح کرده است که برای صنعت چاپ شاید چندان خوشایند نباشد .
وی چشم اندازی جدید را باتوجه به پتانسیل نوآوری های جدید مطرح کرده است . استقرار تکنولوژی های هم چون wonder material که می تواند در متن مکالمات شرکت کند و Touch commerce که بر پایه finger print می باشد نشانه ای از آغاز تغییر و تحول در جامعه رسانه ای می باشد .
درباره ۱۵ سال گذشته Lee می گوید :
یک دوران طلایی برای نوآوری بوده است او به یاد می اورد که در سال ۲۰۰۲ اینترنت بر پایه dialup بوده و تلویزیون های جعبه ای مستقر بوده اند . هم چنین در آن زمان فقط به خطوط تلفن ثابت و کاتالوگ های فیزیکی دسترسی وجود داشته است . این در حالی است که این ابزار آلات امروزه به عنوان اشیایی باستانی محسوب می شوند .