زمان مطالعه تقریبی: 3 دقیقه

لینکدین

لینکدین یک ابزار قدرتمند برای کسب اطلاعات تماس و افزایش فروش و موفقیت بیشتر در تعاملات می باشد .

سوال اساسی این است که شما باید چه کاری انجام دهید تا شخص ، شرکت و یا موسسه مورد نظرتان رابیابید ؟
لینکدین در چنین مواقعی می تواند استفاده شود تا شک و تردید شما برطرف گردد و بتوانید از خدمات و نظرات متخصصین در زمینه موضوعات مورد علاقه تان آگاه شوید .
اما چطور می توان از لینکدین برای موفقیت استفاده کرد ؟ لینکدین در صورتی که به درستی استفاده شود یک ابزار مناسب و قدرتمند خواهد بود که می تواند مقادیر زیادی از اطلاعات تماس و فروش افراد مختلف را در اختیارتان  قرار دهد . شما می توانید در لینکدین تخفیاتی را بیابید ، البته اگر شما روش آن را بلد باشید . در این جا ما راه آن را به شما نشان خواهیم داد :
  • پروفایل شما :
مطمئن شوید که پروفایل خود را به صورت تخصصی تهیه کرده اید . این باعث می شود تا افراد مرتبط که به کسب و کار شما علاقمند هستند به راحتی بتوانند با شما مرتبط شوند . حتما در پروفایل خود یک تصویر ، سابقه کار ، آموزش های دیده شده از خوتان را بگذارید . به علاوه توصیه هایی را از همکاران خود دریافت کنید زیرا آنان می توانند بهتر از هرکسی شما را از دیگاه مردم نسبت به حرفه تان آگاه تان نمایند .
  • ارتباط با افراد :
اگر شما قصد ارتباط با افراد خاصی را دارید بهتر است نام اورا تایپ کرده و بدین ترتیب زنجیره ای از افراد مرتبط که به اهداف شما نزدیک هستند را بیابید و با آنان نیز ارتباط برقرار کنید . هم چنین می توانید افراد هم کالجی خود و همکاران کاری خود را نیز بیابید . یا حتی کسانی را که در یک فیلد خاص در حال تحقیق هستند را بیابید .
  • جستجو شرکت ها :
می شود گفت تا حالا شما کار خاصی نکرده اید و نیاز به جستجو عمیق تری دارید . بهتر است در این مرحله به جستجو شرکت ها بپردازید . شما می توانید با افرادی که در شرکت های مرتبط با حرفه شما مشغول کار هستند مرتبط شوید . نسخه حرفه ای لینکدین هرچند ارزان نیست اما ارزش سرمایه گذاری دارد مخصوصا اگر شما به دنبال ارتباط با افراد دیگر و ساخت شبکه کاری خود هستید حتما از این گزینه استفاده کنید . شما می توانید نسخه حرفه ای را به صورت آزمایشی به مدت یک ماه رایگان استفاده کنید .
هم چنین در نسخه حرفه ای شما می توانید بدانید که چه کسانی پروفایل شما را نگاه کرده اند واز این طریق به کسب اطلاعات و شناسایی افرادعلاقمند به حوزه کاری خودتان دست یابید .
نرم افزار لینکدین نسخه تلفن همراه نیز به نسبت امکانات کمتری را در اختیار شما قرار خواهد داد و اکثر مردم تمایل دارند که از نسخه وب آن استفاده نمایند .

https://telegram.me/moaveni_ir