زمان مطالعه تقریبی: 3 دقیقه

اقتصاد دیجیتالی

همان طور که شرکت های بسیاری در صنایع مختلف در حال جهت گیری و تمرکز برروی دیدگاه مشتری هستند ، شبکه های دیجیتالی که در توانمند سازی صنایع دیگر موثر هستند به دنبال توجه به نظرات مشتریان خود هستند .
زمانی که شما به دنبال یک تجربه بزرگ با یک برند تجاری هستید مجبور هستید مجبور هستید که تفکر خود را تغییر دهید و انتظارات خود را با آن هماهنگ کنید . امروزه نیازها و تمایلات مشتریان در دستور کار شرکت های برگ قرار گرفته است . شرکت ها امروزه به بررسی فعل و انفعالات صورت گرفته از سوی مشتریان می پردازند .
از طرفی دیگر مشتریان امروزه به دنبال سرعت ، شفافیت و ارزش بیشتر هستند . این یک واقعیت وحشتناک برای بسیاری از رهبران کسب و کار و فناوری های نوین است چرا که آن ها نیاز دارند به خوبی تشخیص دهند که در کدام بخش ها باید سرمایه گذاری کنند و نیروهای خود را هرچه سریعتر برای ورود به آن بخش آموزش دهند .
اینترنت اشیا (IOT)  ،موبایل ، داده های حجیم (Big Data) و جهان دیجیتالی باعث شده اند که کنترل شبکه های کامپیوتری بسیار پیچیده باشد . از طرفی مشتریان مهم ترین تصمیمات خود را از طریق تجهیزات سریع و پیشرفته می گیرند و نیاز دارند که همواره به شبکه سریع و مطمئن (اینترنت) متصل باشند بنابراین برای آنان قطع لینک MPLS مفهومی ندارد . آنان تمایل دارند تا نیازشان همواره تامین شود .
این یک چالشی سخت برای شرکت ها می باشد تا بتوانند نیاز مشتریان  به سرعت و اطمینان را در کنار یکدیگر و به بهترین شکل تامین کنند .

SDN یک مدل مشتری محور :

SDN(Software Defined Network)  یک مدل مشتری محور جدید می باشد که به تحول شبکه ها منجر گردیده است . این شبکه ها با حجم کاری بالا بهترین تصمیم را در زمان واقعی می گیرند . این تکنولوژی با ابر (Cloud) به خوبی سازگار است و به خوبی می تواند بین دستگاه ها ، شبکه ها و سرورها تمایز ایجاد کند و هم چنین در آینده ای نه چندان دور توزیع در ابر (distribute)  را پیاده سازی خواهد کرد . این نوع شبکه (SDN) تعامل دیجیتالی خوبی با مشتری داشته و در واقع به نوعی تکامل شبکه های کامپیوتری می باشد .

برای دریافت مقالات مرتبط با SDN به صفحه تحقیقات مراجعه کنید و یا برروی لینک زیر کلیک کنید .

اینجا کلیک کنید .


https://telegram.me/moaveni_ir