زمان مطالعه تقریبی: 6 دقیقه

کسب درآمد درخواب

آیا شما مایل هستید در هنگامی که در خواب هستید ، به کسب درآمد بپردازید ؟

آیا موضوع این پست تنها یک رویا است ؟

قبل از پاسخگویی به این س.الات به شما یادآوری می کنیم که ما هم اکنون در عصر اینترنت و تکنولوژی های مدرن زندگی می کنیم و کسب درآمد از روش های متنوعی امروزه متصوّر است. با توجه به این موضوع به معرفی  روشهای می پردازیم که می تواند همیشه و حتی زمانی که شما در خواب هستید برای شما پول ساز باشد :

  • راه اندازی یک وبلاگ : شاید در سال های اخیر یکی از محبوب ترین روش ها برای کسب درآمد راه اندازی یک وبلاگ باشد . راه انداختن یک وبلاگ تنها چند دقیقه طول می کشد و هزینه چندانی را هم برای شما ندارد . اما مساله اصلی این است که شما باید بتوانید یک محتوای شگفت انگیز برای علاقمندان به وبلاگ خود تولید کنید و بهترین چیزهای ممکن را با آن ها به اشتراک بگذارید . به عنوان مثال اگر شما یک حسابدار هستید باید در وبلاگ شما آموزش های درباره ایجاد صورتحساب های گوناگون وجود داشته باشد و بتوان فایل های و نمونه های از آن ها را دانلود کرد . شما باید اطمینان پیدا کنید که مباحثی که برروی وبلاگ خود قرار می دهید کاملا برای مخاطبان شما محبوب باشد . بعد از آن که وبلاگ شما به محبوبیت کافی رسید شما می توانید شروع به کسب درآمد از وبلاگ تان نمایید .

    • دریافت کمیسیون : شما می توانید محصولات خود و یا افراد دیگر را بر روی وبلاگ خود قرار دهید و از فروش آن ها کمیسیون دریافت کنید . شما باید بتوانید سایت ها و وبلاگ های که در زمینه های کاری مشابه با شما کار می کنند را شناسایی کنید و با آن ها همکاری کنید .

    • انجام تبلیغات : اگر سایت و وبلاگ شما دارای ترافیک قابل توجهی است شما می توانید تبلیغ کنندگان را متقاعد کنید تا با پرداخت وجهی ؛ تبلیغات خود را بر روی وب سایت شما قرار دهند . شما باید برای هر آگهی در ابتدای کار مبالغ کمی دریافت کنید اما به مرور می توانید مبالغ تبلیغات را افزایش دهید .

    • یافتن اسپانسر : این کار با تبلیغات متفاوت است . شما می توانید با یافتن یک اسپانسر مناسب و دریافت مبالغ قابل توجه ، محتوای سایت خود را در جهت تبلیغ و حمایت از اسپانسر خود تولید کنید و آرم ها و لوگوهای سایت خود را بنابر نظر اسپانسر خود طراحی کنید .

  • فروش محصولات : شما اگر در یک منطقه خاص زندگی می کنید ، می توانید با ایجاد محصولات خاص مرتبط با منطقه خودتان از جمله کتاب الکترونیکی ، فیلم های آموزشی و … بپردازید و این محصولات تولیدی خودتان را در وبلاگ خودتان به فروش بگذارید .

  • کسب حق امتیاز : اگر شما یک فرد مطرح در زمینه موسیقی ، بازیگری و یا نویسندگی هستید می توانید از این امتیاز خود استفاده کنید و حتی شما می توانید این امتیاز خاصی که در اختیار شما است را به دیگران واگذار کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید .

  • ساخت یک انجمن : شما می توانید به ساخت یک انجمن آنلاین اقدام کنید و مطالب عمومی را در اختیار همه افراد قرار دهید و برای عضویت های خاص حق عضویت دریافت کنید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید .

  • سیستم پاسخگویی خودکار : یکی دیگر از مدل های شایع در کسب و کار استفاده از پاسخگوهای خودکار است که از آن ها می توان در فروش محصولات و خدمات بهره برد . حتی شما می توانید از یک سرویس اتومات ارسال ایمیل برای آگهی کاربران از آخرین خدمات و محصولات نیز بهره ببرید .

  • ایجاد وب سایت های زنجیره ای : شما می توانید با ساخت سایت های زنجیره ای و هدایت ترافیک موجود بر روی وب سایت هایتان به یکدیگر ترافیک بیشتری  بدست آورید و بدین شکل اعتبار سایت های خو.د را بالا ببرید و بعد از مدتی نسبت به فروش وب سایت هایتان اقدام کنید .

  • فروش محصولات فیزیکی :شما می توانید انواع محصولات فیزیکی موجود در محیط زندگی تان را بر روی اینترنت قرار دهید . بسیاری از محصولات فیزیکی ممکن است منحصر به محل سکونت شما باشند و این می تواند به عنوان یک فرصت برای شما شناخته شود .حتی شما می توانید کالاهایی که دیگر به آن ها نیازی ندارید را هم به فروش بگذارید . هم چنین امکان استفاده از قابلیت های شبکه های اجتماعی هم برای شما وجود دارد .

  • سرمایه گذاری در بورس و خرید سهام : شما می توانید در بورس و سرمایه گذاری های سهامی شریک شوید و از این طریق به درآمد معقولی دست یابید . این کار به لطف اینترنت امروزه ساده تر و راحت تر گردیده است .

  • اجاره دادن ملک : شما می توانید املاک و مستغلات خود را که در حال حاضر خالی از سکنه هستند به صورت اینترنتی به اجاره بدهید . مخصوصا اگر شما در منطقه ای با جاذبه های گردشگری قرار دارید ، ظرفیت ویژه ای برای شما ایجاد خواهد شد . شما می توانید فضای پارکینگ و یا فضاهای اداری بلااستفاده خود را هم در اختیار دیگران قرار دهید .

  • ارائه خدمات واسطه ای : شما می توانید به ارائه انواع خدمات واسطه ای از جمله طراحی وب سایت بپردازید . امروزه بسیاری از افراد علاقه مند هستند که خدمات خود را برون سپاری کنند . شما می توانید بسیاری از این کارها را برعهده بگیرید و به کسب درآمد بپردازید .

  • راه اندازی یک سرویس آموزشی آنلاین : این سرویس آموزشی باید به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته فعال باشد و افراد مراجعه کننده باید بتوانند آموزش های مورد نیاز خود را به راحتی دریافت کنند . این سرویس می تواند برای کارمندان و شاغلین مناسب باشد .


نویسنده و گردآورنده : نیلوفر مظفریان

منبع : https://www.entrepreneur.com

تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۶

کد مطلب : A150196.1


https://telegram.me/moaveni_ir