سفارش تولید محتوای متنی ، بخش مهمی از فرایند سئو وبسایت یا فروشگاه اینترنتی است. بازاریابی محتوایی نقش مهمی در توسعه برند دیجیتال و بازاریابی آنلاین دارد. به همین دلیل خدمات تولید محتوا را باید به نویسندگان حرفهای واگذار کرد. برای سفارش مقالات وب و وبلاگنویسی حرفهای فرم زیر را تکمیل کنید:
چرا سفارش تولید محتوای متنی در بازاریابی آنلاین اهمیت دارد؟
سفارش تولید محتوای متنی، همیشه از دغدغههای اصلی مدیران سئو و سردبیران محتوایی در سایتهای خبری، وبلاگی، فروشگاهی یا شرکتی است. خدمات تولید محتوا وب نقش مهمی در موفقیت کمپینهای بازاریابی محتوا و سئو سایتها دارد.
برای مقالهنویسی در سایت باید به سراغ نویسندگان حرفهای رفت که از تجربه کافی برخوردازند و همچنین اصول تولید محتوا را در کارشان رعایت میکنند.
نکات مهم در سفارش تولید محتوای متنی
تولید محتوا سایت یکی از دغدغههای اصلی مدیران سئو یا مدیران محتوا است. البته محصولنویسی سایتهای فروشگاهی نیز همیشه چالشهای جدی را برای مدیران فروشگاههای اینترنتی ایجاد میکند. برای سفارش تولید محتوا به نویسندگان یا آژانسهای دیجیتال مارکتینگ باید به نکات زیر توجه کرد:
۱- تجربه نویسندهگان وب
قبل از سفارش تولید محتوای متنی به بررسی تجربه نویسنده بپردازید. داشتن نمونههای موفق در تولید محتوا و همچنین دانش لازم در زمینه وبنویسی (نویسندگی در وب)، اهمیت زیادی دارد. کارفرماها باید از نویسنده نمونه کار بخواهند و با تحلیل دقیق نمونههای محتوایی به او سفارش خدمات تولید محتوا وب را بدهند.
۲- شناخت کافی نویسنده از پلتفرم انتشار محتوا
تولید محتوا سایت با تولید محتوای لینکدین یا محصولنویسی سایت فروشگاهی تفاوت دارد. شاید تولید کننده محتوا به وبلاگنویسی حرفهای بپردازد، اما با نگارش توضیحات صفحات محصول یا دستهبندیها آشنایی کافی را نداشته باشد. در هنگام سفارش تولید محتوای متنی به تجربه و شناخت نویسنده از پلتفرم یا افزونههایی مانند رنکمث یا یواستسئو توجه کنید.
۳- رعایت اصول نگارشی و املا صحیح واژهها
نویسندگان وب سایتها باید با اصول تولید محتواهای باکیفیت و رعایت ساختار مقالات آشنایی داشته باشند. همچنین آنها باید با قواعد نگارش متون فارسی آشنا باشند و کمترین اشتباه املایی را داشته باشند.
۴- سفارش تولید محتوای متنی به نویسندگان براساس لحن برند
تولید محتوا سایت، نقش مهمی در موفقیت وب برندینگ دارد. همانگونه که در طراحی سایت باید به اصول هویت بصری برند توجه داشت، در وبلاگنویسی نیز باید به تقویت لحن برند و واژهسازی اختصاصی توجه کرد. در خدمات تولید محتوا وب، لحن مقاله میتواند محاورهای، دوستانه یا رسمی باشد.
۵- هزینه تولید محتوا
قیمت تولید محتوای متنی، ارتباط مستقیمی باکیفیت مقالات دارد. البته صاحبان کسبوکار یا مدیران سئو، همواره به دنبال کاهش هزینههادر تولید محتوا هستند، اما آنها باید به این نکته توجه داشته باشند که نباید کیفیت تولید مقالات را فدای قیمت کنند.
۶- توجه به نظم نویسنده در رهایت زمان تعیین شده برای تولید محتوا
در سفارشات مقالات وبلاگی به نویسندگان، بهطور حتم به میزان تعهد و مسئولیتپذیری آنها در انجام کار توجه کنید. نویسندهای که مقاله را طبق برنامه زمانبندی و تقویم محتوایی به مدیر محتوا نمیرساند، نمیتواند گزینه مناسبی برای سفارش تولید محتوا متنی باشد.
۷- خلاقیت نویسنده در تولید محتوای متنی
سفارش تولید محتوا را به نویسندگانی واگذار کنید که در انجام کارشان دارای خلاقیت هستند و علاوهبر وبلاگنویسی حرفهای، ایدههایی را مطرح میکنند که باعث تحول در کسبوکار میشود.
۸- استفاده متناسب از هوش مصنوعی
گسترش چتباتها و هوش مصنوعی باعث شده تا نویسندگان از ابزارهایی مانند Chat GPT استفاده کنند. بهطور معمول نویسنده در تولید محتوای متنی نباید از این ابزارهای استفاده کند، زیرا اکثر سفارشدهندگان محتواهای متنی به دنبال مقالات انسانی هستند که با AI نوشته نشده باشند. اما نویسندگان میتوانند برای ایدهیابی و طراحی ساختار کلی محتوا(بهعنوان مثال زیرعنوانهای پربازدید) از هوش مصنوعی استفاده کنند.
۹- ارائه خدمات تکمیلی در سفارش تولید محتوای متنی
هر چند که اکثر نویسندگان و وبنویسان حرفهای، تمرکز اصلی خود را بر روی تولید محتواهای متنی و وبلاگنویسی حرفهای میگذارند، اما آنها میتوانند خدمات جانبی مانند خدمات طراحی گرافیک، مدیریت شبکههای اجتماعی (ایسناگرام مارکتینگ)، تولید محتوای ویدیویی و ویدیو مارکتینگ، محصولنویسی در فروشگاههای اینترنتی یا بارگذاری محصولات، آمادهسازی محتواهای کپیرایتری لندینگ پیجها، تولید محتوای صفحات درباره ما، تولید محتوای متنی لینکدین، تولید محتوای صوتی (پادکست) یا نریشنهای تبلیغاتی و… را نیز ارائه دهند.
تجمیع خدمات جانبی در کنار تولید محتواهای متنی، باعث کم شدن دغدغههای کارفرما و همچنین کاهش هزینهها میشود.
سفارش انواع محتوا متنی
خدمات تولید محتوای وب دارای تنوع زیادی است:
- تولید محتوای وبلاگی: به هدف سئو وب سایتها و بهبود جایگاه کسبوکار در نتایج گوگل مقالات وبلاگی براساس استراتژی محتوایی و جستجوی کلمات کلیدی تولید میشوند؛
- تولید محتوای صفحات وب: تولید محتوا در این صفحات به هدف بهینهسازی لندینگ پیجها، صفحه اصلی، صفحات محصول یا ارائه خدمات انجام میشود؛
- تولید محتوای متنی لینکدین: به هدف تقویت شبکههای اجتماعی محتوا محور و جذب مخاطب یا سرنخ مقالاتی در لینکدین، ویرگول و… تولید میشود؛
- تولید محتوای متنی رپورتاژ آگهی: رپورتاژآگهیها نقش مهمی در توسعه برند و تقویت سئو خارجی وب سایتها دارند. به همین دلیل در سفارش تولید محتوای متنی باید رپورتاژآگهی را به نویسندگان حرفهای واگذار کرد؛
- تولید محتوای صفحه محصول: ارائه توضیح محصول، نحوه استفاده و نکات مهم درباره محصول یا خدمات، نقش مهمی در جذب مخاطبان دارد. به همین دلیل تولید محتوای صفحات محصول را باید به نویسندگان حرفهای واگذار کرد؛
- تولید محتواهای کپیرایتری، داستانسرایی و تجربهنویسی: نویسندگان حرفهای امکان تولید مقالههایی براساس اصول کپیرایتینگ، داستانسرایی و تجربهنویسی را دارند. چنین محتواهایی نقش مهمی در توسعه برند دارند.
خدمات تولید محتوای وب
اگر به وبلاگنویسی حرفهای برای وبسایت یا سایت فروشگاهی خود نیاز دارید، همین حالا با من تماس بگیرید تا بعد از اطلاع از هزینههای تولید محتوا و سفارش، مقالات باکیفیتی را در کوتاهترین زمان تحویل بگیرید. سفارش تولید محتوای متنی، اولین گام در سئو وب سایت یا فروشگاه اینترنتی است. برای تولید انواع محتواهای متنی و استفاده از خدمات مقالهنویسی وب، همین حالا تماس بگیرید: ۰۹۱۵۳۲۲۷۸۵۸- ۰۹۳۳۸۲۹۳۸۹۵