مسعود معاونی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

طراحی انواع وب‌سایت‌های وردپرسی

سئو وب‌سایت و طراحی استراتژی بازاریابی

تولید محتوا و اجرای پلن‌های بازاریابی محتوایی

وبلاگنویسی حرفه‌ای

آموزش مهارت‌های کاربردی

مسعود معاونی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

طراحی انواع وب‌سایت‌های وردپرسی

سئو وب‌سایت و طراحی استراتژی بازاریابی

تولید محتوا و اجرای پلن‌های بازاریابی محتوایی

وبلاگنویسی حرفه‌ای

آموزش مهارت‌های کاربردی

باز کردن منو

ماه: جولای 2020

جولای 18, 2020 استارت‌آپ استودیو در اکوسیستم کارآفرینی

استارتاپ استودیو یا استارت‌آپ فکتوری یک بنگاه سرمایه‌گذاری بزرگ می‌باشد که هدف آن ایجاد شرکت‌های نوآور مبتنی بر سرمایه‌های انسانی می‌باشد. استارت‌آپ استودیوها سعی می‌کنند با شناخت نیازهای بازار به خلق کسب و کارهایی بپردازند که بتوانند پروژه‌هایی را در مقیاس بزرگ اجرا کنند. چنین مراکزی سعی می‌کنند با پرورش نیروهای انسانی و تامین مالی شانس موفقیت استارتاپ‌های مورد حمایت خود را افزایش دهند.

جولای 12, 2020 تقویم محتوایی و ابزارهای مدیریت تیم محتوا

تقویم محتوایی در هر کسب و کاری می‌تواند به محتواسازان کمک کند تا بتوانند استراتژی‌های کسب وکاری را به بهترین شکل پیاده‌سازی کنند.

جولای 4, 2020 آشنایی با ساختار تیم تولید محتوا

از تیم‌هایی که نقش مهمی در کسب وکارهای اینترنتی دارد تیم تولید محتوا می‌باشد. محتوا می‌تواند در رشد سریع استارتاپ‌ها موثر واقع شود. با توجه به اینکه در تیم‌های تولیدمحتوا نقش‌های گوناگونی وجود دارد مدیریت تیم کاری پیچیده و مشکل می‌باشد. به همین دلیل بنیان‌گذاران یک استارتاپ باید توجه ویژه‌ای را به این قبیل تیم‌ها داشته باشند.

ژوئن 27, 2020 قوانین انتخاب یک دامنه مناسب برای سایت

آیا دیگر نمی‌توان یک دامنه مناسب را برای یک کسب و کار پیدا کرد؟ اگر کمی خلاق باشیم، همواره دامنه‌هایی وجود خواهند داشت که مناسب کسب و کار ما می‌باشند و توانایی زیادی برای برند شدن دارند.

ژوئن 24, 2020 اصول تهیه یک مصاحبه خبری

در روزنامه‌نگاری مصاحبه به ملاقاتی گفته می‌شود که در آن نظر یک یا چند شخص حقیقی یا حقوقی درباره موضوعی بیان شود. هدف از یک مصاحبه خبری ارائه اطلاعات کامل درباره یک یا چند موضوعی می‌باشد.

ژوئن 23, 2020 ۱۰ ایده برتر کارآفرینی اینترنتی

در سالیان اخیر اصطلاح استارتاپ را در جامعه زیاد شنیده‌ایم، کسب و کارهای کوچک و چابکی که برپایه خلاقیت و بر بستر اینترنت شکل می‌گیرند را استارتاپ می‌نامند. این گونه کسب و کارها از آنجایی که در فضای مجازی شکل می‌گیرند معمولا هزینه‌های کسب وکارهای سنتی را ندارند. در کارآفرینی اینترنتی برای ماندگاری در بازارهای رقابتی نیاز به خلاقیت زیادی وجود دارد.