رزومه نویسی وسیلهای برای بازاریابی نیروهای انسانی است که در آن ما داشتههایمان را به کارفرما عرضه میکنیم تا کارفرما بتواند از بین سایر پیشنهادهایی که به او رسیده است، بهترین نیروهای کاری را برای جایگاههای شغلی موجود در کسب و کارش انتخاب کند.
مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ
طراحی انواع وبسایتهای وردپرسی
سئو وبسایت و طراحی استراتژی بازاریابی
تولید محتوا و اجرای پلنهای بازاریابی محتوایی
وبلاگنویسی حرفهای
آموزش مهارتهای کاربردی
مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ
طراحی انواع وبسایتهای وردپرسی
سئو وبسایت و طراحی استراتژی بازاریابی
تولید محتوا و اجرای پلنهای بازاریابی محتوایی
وبلاگنویسی حرفهای
آموزش مهارتهای کاربردی
رزومه نویسی وسیلهای برای بازاریابی نیروهای انسانی است که در آن ما داشتههایمان را به کارفرما عرضه میکنیم تا کارفرما بتواند از بین سایر پیشنهادهایی که به او رسیده است، بهترین نیروهای کاری را برای جایگاههای شغلی موجود در کسب و کارش انتخاب کند.
در چندسال اخیر شاهد تغییرات گستردهای در رسانههای دیداری و شنیداری بودهایم. حرکت از سوی رسانههای سنتی به سمت رسانههای مدرن در بین جامعه و کسب و کارها در حال بوقوع پیوستن است. در حال حاضر بیزینسهای نوپا سعی میکنند با ساخت رسانه هایی مختص به خود، در بازارهای رقابتی حضور جدّیتری پیدا کنند.
امروزه با گسترش ارتباطات، رسانهها نقش مهمی در اطلاعرسانی و جهتدهی به افکار عمومی جامعه را پیدا کردهاند. سایتها و وبلاگهای خبری نیز به عنوان یک رسانه تاثیرگذار میتوانند در انتقال اطلاعات و اخبار به جامعه جوان ایران موثر واقع شوند. خبرنویسی ، سبکی از تولیدمحتوای متنی میباشد که در آن سعی میشود به مخاطبان اطلاعاتی در یک زمینه خاص داده شود.
تبلیغ یا همان تبلیغات (Advertising) را به عنوان کوششی برای برقراری ارتباط متقاعدکننده با دیگران عنوان میکنند. هدف از تبلیغات، عرضه و ترویج یک ایده از طریق پیامی است که در درون تبلیغ نهفته است.
تفکر انتقادی یا تفکر نقّادانه(Critical Thinking) نوعی تفکّر سنجشگرانه است که به دنبال دستیابی به شیوهای برای درست اندیشیدن میباشد. در تفکر نقّادانه سعی میشود تا دادهها به دقت مورد وارسی قرار گیرند و با استفاده از اطلاعات استخراج شده از این دادهها، بهترین اندیشهها برای بهبود عملکرد بکار گرفته شوند.
Pهای بازاریابی نشان دهنده اجزای تشکیل دهنده یک برنامه مارکتینگ میباشند و هرکسی طوری آنها را زراحی میکند به همین دلیل دارای تعداد متفاوتی میباشند.
ارتباطات موثر میتواند در برندسازی شخصی و رشد یک کسب و کار تاثیرگذار باشد زیرا که شهرت و اعتماد با کمک ارتباط بوجود میآیند. تکنیک ۷C می تواند ارتباطات را تقویت کند.
اقناع یا متقاعدسازی در تبلیغات(Persuasion in advertising) مجموعهایی از تلاشها برای تغییر باورها، نگرشها و رفتار آنسانها به منظور پذیرش یک موضوع میباشد. اقناع تاثیر زیادی بر روی باورپذیری یک تبلیغ دارد. در درون هر تبلیغی پیامی نهفته است که برای پذیرش آن پیام توسط کاربران نیاز است ابتدا مخاطب متقاعد شود که تبلیغ رویکرد مثبتی دارد و به دنبال حل مشکلی در او میباشد.
ارتباطات میتواند برروی رشد کسب و کار و زندگی شخصی افراد تاثیر بگذارد. ارتباطات موثر باعث میشود تا افراد بتوانند…
با توسعه استارتآپها و کسب و کارهای فنّاورمحور در شهر مشهد شاهد رشد دورهمیهایی هستیم که هدف آنها شبکه سازی…
ایجاد شبکهایی از همکاران یا دوستان میتواند در رشد فردی یا بیزینسی ما نقش موثری داشته باشد. انسانها موجوداتی اجتماعی…
بازاریابی (Marketing )را میتوان دانش، هنر کشف، خلق و ارائه یک ارزش دانست که بازار به آن نیازمند است و…
با رشد شبکههای اجتماعی و استفاده گسترده از آنها توسط مردم، اهمیّتت رشد ارگانیک فالوورها برای دیجیتالمارکترها و کسب و…