مسعود معاونی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

طراحی انواع وب‌سایت‌های وردپرسی

سئو وب‌سایت و طراحی استراتژی بازاریابی

تولید محتوا و اجرای پلن‌های بازاریابی محتوایی

وبلاگنویسی حرفه‌ای

آموزش مهارت‌های کاربردی

مسعود معاونی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ و برندینگ

طراحی انواع وب‌سایت‌های وردپرسی

سئو وب‌سایت و طراحی استراتژی بازاریابی

تولید محتوا و اجرای پلن‌های بازاریابی محتوایی

وبلاگنویسی حرفه‌ای

آموزش مهارت‌های کاربردی

باز کردن منو

ماه: می 2020

می 16, 2020 اصول رزومه نویسی و آداب همکاری با یک سازمان

رزومه نویسی وسیله‌ای برای بازاریابی نیروهای انسانی است که در آن ما داشته‌هایمان را به کارفرما عرضه می‌کنیم تا کارفرما بتواند از بین سایر پیشنهادهایی که به او رسیده است، بهترین نیروهای کاری را برای جایگاه‌های شغلی موجود در کسب و کارش انتخاب کند.

می 14, 2020 ساخت رسانه و درآمدزایی از آن

در چندسال اخیر شاهد تغییرات گسترده‌ای در رسانه‌های دیداری و شنیداری بوده‌ایم. حرکت از سوی رسانه‌های سنتی به سمت رسانه‌های مدرن در بین جامعه و کسب و کارها در حال بوقوع پیوستن است. در حال حاضر بیزینس‌های نوپا سعی می‌کنند با ساخت رسانه هایی مختص به خود، در بازارهای رقابتی حضور جدّی‌تری پیدا کنند.

می 12, 2020 جایگاه خبر و خبرنویسی در وبلاگ‌ ها

امروزه با گسترش ارتباطات، رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و جهت‌دهی به افکار عمومی جامعه را پیدا کرده‌اند. سایت‌ها و وبلاگ‌های خبری نیز به عنوان یک رسانه تاثیرگذار می‌توانند در انتقال اطلاعات و اخبار به جامعه جوان ایران موثر واقع شوند. خبرنویسی ، سبکی از تولیدمحتوای متنی می‌باشد که در آن سعی می‌شود به مخاطبان اطلاعاتی در یک زمینه خاص داده شود.

می 9, 2020 تبلیغات و کسب و کارهای نوپا

تبلیغ یا همان تبلیغات (Advertising) را به عنوان کوششی برای برقراری ارتباط متقاعدکننده با دیگران عنوان می‌کنند. هدف از تبلیغات، عرضه و ترویج یک ایده از طریق پیامی است که در درون تبلیغ نهفته است.

می 7, 2020 تفکر انتقادی و ضرورت وجود آن در کسب و کارهای نوپا

تفکر انتقادی یا تفکر نقّادانه(Critical Thinking) نوعی تفکّر سنجش‌گرانه است که به دنبال دستیابی به شیوه‌ای برای درست اندیشیدن می‌باشد. در تفکر نقّادانه سعی می‌شود تا داده‌ها به دقت مورد وارسی قرار گیرند و با استفاده از اطلاعات استخراج شده از این داده‌ها، بهترین اندیشه‌ها برای بهبود عملکرد بکار گرفته شوند.

می 6, 2020 بازاریابی آمیخته و آشنایی با Pهای بازاریابی

Pهای بازاریابی نشان دهنده اجزای تشکیل دهنده یک برنامه مارکتینگ می‌باشند و هرکسی طوری آن‌ها را زراحی می‌کند به همین دلیل دارای تعداد متفاوتی می‌باشند.

می 4, 2020 تکنیک ۷C در ارتباطات

ارتباطات موثر می‌تواند در برندسازی شخصی و رشد یک کسب و کار تاثیرگذار باشد زیرا که شهرت و اعتماد با کمک ارتباط بوجود می‌آیند. تکنیک ۷C می تواند ارتباطات را تقویت کند.

می 2, 2020 شیوه‌های اقناع در تبلیغات

اقناع یا متقاعدسازی در تبلیغات(Persuasion in advertising) مجموعه‌ایی از تلاش‌ها برای تغییر باورها، نگرش‌ها و رفتار آنسان‌ها به منظور پذیرش یک موضوع می‌باشد. اقناع تاثیر زیادی بر روی باورپذیری یک تبلیغ دارد. در درون هر تبلیغی پیامی نهفته است که برای پذیرش آن پیام توسط کاربران نیاز است ابتدا مخاطب متقاعد شود که تبلیغ رویکرد مثبتی دارد و به دنبال حل مشکلی در او می‌باشد.

آوریل 29, 2020 نقش ارتباطات موثر در مسیر رشد فردی

ارتباطات می‌تواند برروی رشد کسب و کار و زندگی شخصی افراد تاثیر بگذارد. ارتباطات موثر باعث می‌شود تا افراد بتوانند…

آوریل 27, 2020 آشنایی با دورهمی های شبکه سازی در مشهد

با توسعه استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای فنّاورمحور در شهر مشهد شاهد رشد دورهمی‌هایی هستیم که هدف آن‌ها شبکه سازی…

آوریل 25, 2020 نقش شبکه سازی در رشد فردی

ایجاد شبکه‌ایی از همکاران یا دوستان می‌تواند در رشد فردی یا بیزینسی ما نقش موثری داشته باشد. انسان‌ها موجوداتی اجتماعی…

آوریل 23, 2020 بازاریابی و جایگاه آن در توسعه کسب و کارها

بازاریابی (Marketing )را می‌توان دانش، هنر کشف، خلق و ارائه یک ارزش دانست که بازار به آن نیازمند است و…

آوریل 20, 2020 یافتن هشتگ های ترند در اینستاگرام

با رشد شبکه‌های اجتماعی و استفاده گسترده از آن‌ها توسط مردم، اهمیّتت رشد ارگانیک فالوورها برای دیجیتال‌مارکترها و کسب و…