1

خلق یک برند

برندسازی

آیا شما قصد دارید یک استارتاپ را راه اندازی کنید و یا اینکه قصد راه اندازی یک کسب و کار سنتی را دارید ؟ در هر صورت شما باید به دنبال ایجاد یک برند (نام تجاری) برای تجارت نوپای خود باشید . این نام تجاری می تواند شما را کمک نماید تا در بین رقبا مطرح شوید . شما باید بدانید که در هر تجارتی و هر کسب و کاری مشتری پایه و اساس فعالیت های شما را شکل می دهد .

زودتر برند خود را خلق کنید

مشتری ، مشتری و باز هم مشتری !!! سئوالات بالا را مورد توجه قرار دهید و براساس آن پایه های برند خود را بسازید و با توجه به نیازهای جدید مشتری برند خود را قوی سازید . احترام به نظر مشتری می تواند نقطه اوج رشد هر برندی باشد . در ضمن باید به نیازهای مختلف مشتریان هم توجه نمایید . هرچند که یک برند نیازی ندارد که همه افراد جامعه را از خود راضی نگهدارد . یک برند موفق به خوبی مشتریان واقعی را می شناسد و لایه های پنهان نیازهای آن ها را مورد توجه قرار می دهد .

چند وجهی مشتری

دیدگاهی دارید؟