ورکشاپ تخصصی دیجیتال مارکتینگ

آموزش دیجیتال مارکتینگ
آموزش دیجیتال مارکتینگ

ثبت نام در این کارگاه (کد تخفیف مخصوص کاربران سایت من: moaveni )

در تاریخ سه شنبه هفتم خرداد ماه ۱۳۹۸ یک ورکشاپ تخصصی با موضوع دیجیتال مارکتینگ در مجموعه رشدانا (شهر مشهد مقدس) برگزار خواهد شد. مدرس این دوره مهندس حمید چرمفروشان مدیر سایت مانیشن خواهد بود. سایت مانیشن جزء سه سایت برتر در حوزه خرید و فروش املاک می‎باشد.

دیده شدن در اینترنت

اگر شما کسب و کار مستقلی دارید یا تمایل دارید در حوزه کسب و کار آنلاین وارد شوید، نیاز است تا توانایی نمایش دادن خود، محصولات و خدماتی که ارائه می دهید را در فضای آنلاین داشته باشید..

فروشگاه های اینترنتی، سایت، وبلاگ، شبکه های اجتماعی، کانال های تلگرام، تبلیغات گوگل و … ابزارهایی هستند که به شما برای بهتر دیده شدن و فروش بالاتر کمک می کنند. مهندس حمید چرمفروشان در این کارگاه ۵ ساعته که با ضیافت افطار و شبکه سازی همراه است ، به شما راهکارهایی را برای حضور در فضای آنلاین و استارت یک کسب و کار ارائه خواهد نمود.

ثبت نام در این کارگاه (کد تخفیف مخصوص کاربران سایت من: moaveni )

در این کارگاه به معرفی مفاهیم دیجیتال مارکتینگ از مقدماتی تا پیشرفته پرداخته می شود. بنابراین این ورکشاپ هم برای مبتدیان مفید خواهد بود و هم برای کسانی که دارای تخصص می باشند. آنچه مسلم است در آینده نزدیک، کسب و کارها به سمت و سوی مجازی شدن حرکت خواهند کرد(چه بسا که در حال حاضر نیز حرکت کرده اند). بنابراین ضرورت آشنایی با مباحث بازاریابی دیجیتال برکسی پوشیده نیست.

معرفی مدرس این کارگاه

حمید چرمفروشان مدیر سایت مانیشن
حمید چرمفروشان مدیر سایت مانیشن

حمید چرمفروشان متولد ۱۳۶۷ و کارشناس فناوری اطلاعات است. او از سال ۱۳۸۷ ، استارتاپ های مختلفی را داشته است. از مهمترین استارت‎آپ های او می توان به مانیشن اشاره کرد.

حمید چرمفروشان در حال حاضر مدیرعامل مانیشن است و به عنوان منتور پارک علم و فناوری خراسان رضوی به استارت‎آپ های نوپا کمک می کند.

سرفصل های دوره:

  • بازار در اینترنت چگونه و کجاست؟
  • ساختار یک تیم دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی آنلاین چگونه صورت می پذیرد؟
  • رول ها و مهارت ها در دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی موتورهای جستجو
  • آشنایی با مفاهیم نرخ تبدیل، انواع آن و اهمیت شان در کسب و کارهای الکترونیک
  • تفاوت فروش و بازاریابی محتوایی
  • آشنایی با ابزارهای گوگل آنالیتیکس با رویکرد دیجیتال مارکتینگ
  • بررسی استراتژی های درونگرایی و برونگرایی در کسب و کارها
  • انواع سطوح مخاطب در دیجیتال مارکتینگ
  • تقسیم بندی کانال های جذب ترافیک در دیجیتال مارکتینگ
  • آشنایی با ابزارهای محاسباتی در دیجیتال مارکتینگ

ثبت نام در این کارگاه (کد تخفیف مخصوص کاربران سایت من: moaveni )