معرفی بازاریابی انسان به انسان
زمان مطالعه تقریبی: ۱۰ دقیقه بازاریابی انسان به انسان (H2H Marketing)عنوان جدیدترین کتاب فلیپ کاتلر در حوزه بازاریابی است که در سال ۲۰۲۱ و توسط انشارات اشپرینگر چاپ شده است. در این کتاب به تغییرات…
ادامه مطلبزمان مطالعه تقریبی: ۱۰ دقیقه بازاریابی انسان به انسان (H2H Marketing)عنوان جدیدترین کتاب فلیپ کاتلر در حوزه بازاریابی است که در سال ۲۰۲۱ و توسط انشارات اشپرینگر چاپ شده است. در این کتاب به تغییرات…
ادامه مطلبزمان مطالعه تقریبی: ۱۴ دقیقه روایتگری یا داستان سرایی موضوعی است که میتواند برای توسعه بازاریابی و افزایش فروش مورد استفاده برندها قرار گیرد.
ادامه مطلبزمان مطالعه تقریبی: ۳ دقیقه تجربه یک سال حضور در هنرستان رکاد برای من بسیار ارزشمند بود. رکاد از این جهت برای من مهم است که توانستم در کنار نوجوانان با انگیزه که تلاش زیادی برای ورود به بازار کسب و کار داشتند قرار بگیرم
ادامه مطلبزمان مطالعه تقریبی: ۸ دقیقه اقتصاد توجه زیرمجموعه اقتصاد رسانه است که در آن سعی میشود تا شیوههای جدیدی برای تطابق دنیای متناهی توجه انسانها و دنیای نامتناهی اطلاعات ارائه شود.
ادامه مطلب