برای بستن ESC را بزنید

شیوه‌های اقناع در تبلیغات

زمان مطالعه تقریبی: ۶ دقیقه اقناع یا متقاعدسازی در تبلیغات(Persuasion in advertising) مجموعه‌ایی از تلاش‌ها برای تغییر باورها، نگرش‌ها و رفتار آنسان‌ها به منظور پذیرش یک موضوع می‌باشد. اقناع تاثیر زیادی بر روی باورپذیری یک تبلیغ دارد. در درون هر تبلیغی پیامی نهفته است که برای پذیرش آن پیام توسط کاربران نیاز است ابتدا مخاطب متقاعد شود که تبلیغ رویکرد مثبتی دارد و به دنبال حل مشکلی در او می‌باشد.

ادامه مطلب