برای بستن ESC را بزنید

اصول رزومه نویسی و آداب همکاری با یک سازمان

زمان مطالعه تقریبی: ۷ دقیقه رزومه نویسی وسیله‌ای برای بازاریابی نیروهای انسانی است که در آن ما داشته‌هایمان را به کارفرما عرضه می‌کنیم تا کارفرما بتواند از بین سایر پیشنهادهایی که به او رسیده است، بهترین نیروهای کاری را برای جایگاه‌های شغلی موجود در کسب و کارش انتخاب کند.

ادامه مطلب

ساخت رسانه و درآمدزایی از آن

زمان مطالعه تقریبی: ۱۲ دقیقه در چندسال اخیر شاهد تغییرات گسترده‌ای در رسانه‌های دیداری و شنیداری بوده‌ایم. حرکت از سوی رسانه‌های سنتی به سمت رسانه‌های مدرن در بین جامعه و کسب و کارها در حال بوقوع پیوستن است. در حال حاضر بیزینس‌های نوپا سعی می‌کنند با ساخت رسانه هایی مختص به خود، در بازارهای رقابتی حضور جدّی‌تری پیدا کنند.

ادامه مطلب

جایگاه خبر و خبرنویسی در وبلاگ‌ ها

زمان مطالعه تقریبی: ۷ دقیقه امروزه با گسترش ارتباطات، رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی و جهت‌دهی به افکار عمومی جامعه را پیدا کرده‌اند. سایت‌ها و وبلاگ‌های خبری نیز به عنوان یک رسانه تاثیرگذار می‌توانند در انتقال اطلاعات و اخبار به جامعه جوان ایران موثر واقع شوند. خبرنویسی ، سبکی از تولیدمحتوای متنی می‌باشد که در آن سعی می‌شود به مخاطبان اطلاعاتی در یک زمینه خاص داده شود.

ادامه مطلب

تبلیغات و کسب و کارهای نوپا

زمان مطالعه تقریبی: ۶ دقیقه تبلیغ یا همان تبلیغات (Advertising) را به عنوان کوششی برای برقراری ارتباط متقاعدکننده با دیگران عنوان می‌کنند. هدف از تبلیغات، عرضه و ترویج یک ایده از طریق پیامی است که در درون تبلیغ نهفته است.

ادامه مطلب

تفکر انتقادی و ضرورت وجود آن در کسب و کارهای نوپا

زمان مطالعه تقریبی: ۸ دقیقه تفکر انتقادی یا تفکر نقّادانه(Critical Thinking) نوعی تفکّر سنجش‌گرانه است که به دنبال دستیابی به شیوه‌ای برای درست اندیشیدن می‌باشد. در تفکر نقّادانه سعی می‌شود تا داده‌ها به دقت مورد وارسی قرار گیرند و با استفاده از اطلاعات استخراج شده از این داده‌ها، بهترین اندیشه‌ها برای بهبود عملکرد بکار گرفته شوند.

ادامه مطلب

بازاریابی آمیخته و آشنایی با Pهای بازاریابی

زمان مطالعه تقریبی: ۹ دقیقه Pهای بازاریابی نشان دهنده اجزای تشکیل دهنده یک برنامه مارکتینگ می‌باشند و هرکسی طوری آن‌ها را زراحی می‌کند به همین دلیل دارای تعداد متفاوتی می‌باشند.

ادامه مطلب

شیوه‌های اقناع در تبلیغات

زمان مطالعه تقریبی: ۶ دقیقه اقناع یا متقاعدسازی در تبلیغات(Persuasion in advertising) مجموعه‌ایی از تلاش‌ها برای تغییر باورها، نگرش‌ها و رفتار آنسان‌ها به منظور پذیرش یک موضوع می‌باشد. اقناع تاثیر زیادی بر روی باورپذیری یک تبلیغ دارد. در درون هر تبلیغی پیامی نهفته است که برای پذیرش آن پیام توسط کاربران نیاز است ابتدا مخاطب متقاعد شود که تبلیغ رویکرد مثبتی دارد و به دنبال حل مشکلی در او می‌باشد.

ادامه مطلب

نقش ارتباطات موثر در مسیر رشد فردی

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۵ دقیقه ارتباطات می‌تواند برروی رشد کسب و کار و زندگی شخصی افراد تاثیر بگذارد. ارتباطات موثر باعث می‌شود تا افراد بتوانند به خوبی با یکدیگر تعامل برقرار کنند و گامی موثر…

ادامه مطلب

آشنایی با دورهمی های شبکه سازی در مشهد

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۵ دقیقه با توسعه استارت‌آپ‌ها و کسب و کارهای فنّاورمحور در شهر مشهد شاهد رشد دورهمی‌هایی هستیم که هدف آن‌ها شبکه سازی و آشنا کردن افراد با توانایی‌های یکدیگر می‌باشد. در این…

ادامه مطلب

نقش شبکه سازی در رشد فردی

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۶ دقیقه ایجاد شبکه‌ایی از همکاران یا دوستان می‌تواند در رشد فردی یا بیزینسی ما نقش موثری داشته باشد. انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستند و همیشه به دنبال این هستند تا اجتماعاتی را…

ادامه مطلب

یافتن هشتگ های ترند در اینستاگرام

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۶ دقیقه با رشد شبکه‌های اجتماعی و استفاده گسترده از آن‌ها توسط مردم، اهمیّتت رشد ارگانیک فالوورها برای دیجیتال‌مارکترها و کسب و کارها به خوبی نمایان شده است.تولید محتواهای با کیفیت و…

ادامه مطلب