Press ESC to close

روانشناسی رنگ‌ها در بازاریابی

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۴ دقیقهامروزه بازاریابی (Marketing) شکل متفاوتی به خود گرفته است. با توسعه فضای آنلاین برندهای مختلف می‌توانند به آسانی و از طریق رسانه‌های اجتماعی به معرفی خود و محصولاتشان بپردازند. شرکت‌های…

Continue reading

اصول مذاکره در کسب و کارها

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۶ دقیقهمذاکره فرآیندی است که حداقل دو نفر درگیر آن هستند و بین خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها تعارض وجود دارد. دو طرف سعی می‌کنند با مذاکره این تعارضات را به حداقل…

Continue reading

۱۲ گام طلایی در تولید محتوا برای وبلاگ‌ها

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۶ دقیقهامروزه تولید محتوا برای وبلاگ‌ها از اهمیت خاصی برخوردار شده است. زیرا که اکثر وبلاگ‌ها به یک کسب و کار مرتبط هستند و به راحتی می‌توانند با جذب مخاطب، آن‌ها…

Continue reading

نقش سایت‌ساز ها در توسعه کسب و کارها

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۳ دقیقهتا چندین سال پیش بیشتر کسب و کارها در فضای فیزیکی مستقر بودند. به لطف توسعه اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و تکنولوژی‌های طراحی وب‌سایت امروزه هرکسی با هر سطح دانشی می‌تواند…

Continue reading

معرفی شاخص های کلیدی عملکرد در اینفلوئنسرمارکتینگ

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۵ دقیقهاینفلوئنسرها، اشخاصی هستند که در یک حوزه خاص می‌توانند بر روی مخاطبان تاثیر بسزایی بگذارند. تاکنون شما در شبکه‌های اجتماعی با اینفلوئنسرهایی که در حوزه‌های گردشگری، رستوران‌گردی، استندآپ، بازاریابی و…

Continue reading