Press ESC to close

پرسونا مخاطب و اهمیت آن در دیجیتال مارکتینگ

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۵ دقیقهپرسونا مخاطب (Audience Persona) یک نمای فرضی و حدودی از تعدادی مخاطب است که به طور شفاف ویژگی‎های مورد علاقه آنان را مطرح می‎نماید و نیازهایی که مخاطبان یک پرسونای…

Continue reading

بررسی تاثیر تقویم محتوا بر روی استراتژی‎های بازاریابی

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۵ دقیقهتقویم محتوا یا Content Calendar یک ابزار مهم برای موفقیت در بازاریابی محتوایی می‎باشد. یک تقویم کامل ومناسب می‎تواند استراتژی‎های بازاریابی یک برند را نظم بخشد و احتمال موفقیت فرآیندهای…

Continue reading

تغییر در بازاریابی رسانه ‎های اجتماعی توسط اینترنت اشیا

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۵ دقیقهامروزه بازاریابی رسانه‎های اجتماعی (Social Media Marketing)، یکی از موضوعات ترند در بین دیجیتال مارکترها می‎باشد. از دیگرسو، اینترنت اشیا (Internet of Things) قدرت و ویژگی‎های خود را در موضوعات…

Continue reading