برای بستن ESC را بزنید

پرسونا مخاطب و اهمیت آن در دیجیتال مارکتینگ

مسعود معاونی 0 0

پرسونا مخاطب (Audience Persona) یک نمای فرضی و حدودی از تعدادی مخاطب است که به طور شفاف ویژگی‎های مورد علاقه آنان را مطرح می‎نماید و نیازهایی که مخاطبان یک پرسونای…

ادامه مطلب

بررسی تاثیر تقویم محتوا بر روی استراتژی‎های بازاریابی

مسعود معاونی 0 0

تقویم محتوا یا Content Calendar یک ابزار مهم برای موفقیت در بازاریابی محتوایی می‎باشد. یک تقویم کامل ومناسب می‎تواند استراتژی‎های بازاریابی یک برند را نظم بخشد و احتمال موفقیت فرآیندهای…

ادامه مطلب

تغییر در بازاریابی رسانه ‎های اجتماعی توسط اینترنت اشیا

مسعود معاونی 0 0

امروزه بازاریابی رسانه‎های اجتماعی (Social Media Marketing)، یکی از موضوعات ترند در بین دیجیتال مارکترها می‎باشد. از دیگرسو، اینترنت اشیا (Internet of Things) قدرت و ویژگی‎های خود را در موضوعات…

ادامه مطلب