برای بستن ESC را بزنید

آشنایی با شاخص های کلیدی عملکرد در بازاریابی

مسعود معاونی 0 0

آشنایی با شاخص های کلیدی عملکرد (Key Performance Indicator) در بازاریابی برای هر بازاریاب آنلاینی (Online Marketer) وبرندی ضروری است، زیرا با کمک KPI ها می‎توان به تلاش‎ها مسیر داد…

ادامه مطلب

اهمیت فریلنسر ها در کسب و کارهای امروزی

مسعود معاونی 0 0

فریلنسر (Freelancer) کسی است که بدون تعهد به سازمان و شرکت‎ها، فعالیت حرفه‎ای و تخصصی خود را برای شرکت‎های گوناگون انجام می‎دهد. فریلنسر به ازای خدماتی که می‎دهد، هزینه‎هایی را…

ادامه مطلب

دیجیتال مارکتینگ و مفاهیم کلیدی آن

مسعود معاونی 0 0

بازاریابی دیجیتال یا Digital Marketing به مجموعه فعالیت‎های مرتبط با بازاریابی در فضای مجازی اطلاق می‎‎شود. با توسعه شبکه اینترنت، ضریب نفوذ آن در بین استفاده‎کنندگان به شدت افزایش یافت….

ادامه مطلب

آشنایی با اصول مهم در بازاریابی محتوا

مسعود معاونی 0 0

یک بازاریابی محتوا موثر می‎تواند عامل مهمی برای بهبود فروش در یک سازمان باشد. در شرایط رکود اقتصادی استفاده از فضای آنلاین و ابزارهای مختلف دیجیتال مارکتینگ می‎تواند به عنوان…

ادامه مطلب