برای بستن ESC را بزنید

چهار مولفه مهم در اندازه‎گیری و آنالیز بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا در سالیان اخیر توجهات بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. هرزمانی که بازاریابی محتوا با بخش‎های بازرگانی هرسازمانی به خوبی ترکیب شده است، توانسته باعث موفقیت…

ادامه مطلب

جایگاه استراتژی در بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی اهمیت بسیاری در رشد کسب و کارهای آنلاین یافته است. یک استراتژی درست می تواند موجب حرکت درست بازاریابی محتوایی شود. ترکیب بازاریابی محتوایی با استراتژی ، شانس موفقیت را فزونی خواهد بخشید.

ادامه مطلب