Press ESC to close

چهار مولفه مهم در اندازه‎گیری و آنالیز بازاریابی محتوا

زمان مطالعه تقریبی: ۸ دقیقهبازاریابی محتوا در سالیان اخیر توجهات بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. هرزمانی که بازاریابی محتوا با بخش‎های بازرگانی هرسازمانی به خوبی ترکیب شده است، توانسته باعث موفقیت…

Continue reading

محتوامحوری یا مخاطب محوری در تولیدمحتوا

زمان مطالعه تقریبی: ۴ دقیقهمهمترین تصمیم در استراتژی محتوایی یک سازمان می‎تواند این باشد که محتوامحوری را دنبال کنند یا مخاطب محوری. قبل از اینکه محتوایی را تولید کنید یا قبل از اینکه شروع…

Continue reading

جایگاه استراتژی در بازاریابی محتوایی

زمان مطالعه تقریبی: ۳ دقیقهبازاریابی محتوایی اهمیت بسیاری در رشد کسب و کارهای آنلاین یافته است. یک استراتژی درست می تواند موجب حرکت درست بازاریابی محتوایی شود. ترکیب بازاریابی محتوایی با استراتژی ، شانس موفقیت را فزونی خواهد بخشید.

Continue reading

سنجش عملکرد بازاریابی محتوایی

زمان مطالعه تقریبی: ۴ دقیقهسنجش عملکرد بازاریابی محتوایی، می تواند در رشد یک کسب و کار تاثیر مثبتی بگذارد. قبل از تعیین سنجه های کلیدی بایستی به اصول اولیه ای توجه شود. در این پست به معرفی این اصول پرداخته ایم.

Continue reading

آشنایی با بازاریابی محتوایی

مسعود معاونی 0 0

زمان مطالعه تقریبی: ۴ دقیقهدر سالیان اخیر شیوه های بازاریابی تغییر زیادی کرده است. رشد اینترنت و بالطبع رسانه های اجتماعی، موجب رشد قابل توجه بازاریابی آنلاین (Digital Marketing) گردیده است. بازاریابی محتوایی یکی…

Continue reading