زمان مطالعه تقریبی: 2 دقیقه
کارگاه دیجیتال مارکتینگ

کارگاه دیجیتال مارکتینگ (نقد و بررسی تجربه مشتری) توسط شتابدهنده فردوسی و با همکاری مرکز نوآوری شهری در تاریخ پنجشنبه ۱۰ مرداد ۹۸ از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۳ در محل فرهنگسرای ترافیک مشهد در بلوار دانشجوی مشهد برگزار می شود. در این کارگاه ۳ ساعته مهدی پاکراد مدیرپروژه دیجیتال گروه رنو در فرانسه به بیان تجربیات خود خواهد پرداخت.

برای ثبت نام در این گارگاه اینجا کلیک کنید

توضیحات بیشتر کارگاه دیجیتال مارکتینگ

باتوجه به افزایش روز افزون حضورکاربران در فضای دیجیتال، ضرورت حضور فعال کسب و کارها در فضای آنلاین برای توسعه و رشد، بیش از پیش احساس می شود. کسب و کارهای نوپا ملزم به افزایش مهارت خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ هستند تا بتوانند حجم وسیعی از کاربران را به سمت خود جذب کنند. دراین کارگاه، چگونگی رصد و ارزیابی مشتری را در فضای آنلاین را می آموزیم. همچنین از تجربیات عملی مدرس در این زمینه بهره مند خواهیم شد.

در این پست با مفاهیم کلیدی دیجیتال مارکتینگ آشنا می شویم: دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

در شرایط رکود و تحریم های اقتصادی دیجیتال مارکتینگ می تواند موجب توسعه یک کسب و کار شود و مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان بالفعل نماید. استفاده از Digital Marketing در یک کسب و کار اصول خاص خود را دارد. نداشتن آشنایی کافی با این اصول هر کسب و کاری را می تواند با مشکل مواجه نماید.

شرکت در کارگاه‎های مختلف دیجیتال مارکتینگ واستفاده از تجربیات مدیران با تجربه و جهانی می تواند برای کسانی که قصد ورود به این عرصه جذاب را دارند، کارگشا باشد. در چنین گردهمایی‎هایی امکان شبکه سازی و یافتن افراد باانگیزه برای شروع یک فعالیت اقتصادی نیز امکان‎پذیر می باشد.

موضوعات مورد بحث:

•رصد تجربه مشتری
•سنجه های تجربه مشتری
•تحلیل و بررسی تجربه مشتری
•مطالعه موردی شرکت های خودرویی بین المللی و استارتاپ های با رشد سریع

سوابق مهدی پاکراد:

• مدیر پروژه دیجیتال گروه رنو در فرانسه (دامنه استراتژی دیجیتال و برندینگ)
• سرپرست اسبق دیجیتال مارکتینگ رنو ایران
•متخصص طراحی و اجرای کمپین های دیجیتال در صبا ویژن، آپارات و ریحون

برای ثبت نام در این گارگاه اینجا کلیک کنید